torstai 2. toukokuuta 2013

Buzzador: Viimeisiä urheiluravinteita testattu!

Hei taasen!

Nyt on viimeisiä Maxim urheiluravinteita testattu!
Edelleen käytössä on ollut jokaiseen treeniin tuo Maxim hypotonic sports drink! Makuna minulla on Lemon-Lime ja se on hyvää! 


Kuva lainattu www.maximsports.fi

Lisäksi olen nyt testannut viimeisessä 3 treenissä Maxim Recovery Drinkiä. Uskon, että nuo palautusjuomat toimivat mainiosti, mutta minulle nuo eivät sopineet siksi, koska juon erittäin paljon maitoa ja nuo kyseiset palautusjuomat ovat maitopohjaisia.

Kuva lainattu www.maximsports.fi

Ongelmaksi minulla muodostui se, että minä en juo edes kaakaota. En siis vaan saanut millään juotua noita juomia, koska niihin oli lisätty makuja. Vaihtoehtoina minulla olivat vanilja, mansikka ja suklaa. Tämä on vaan minun omaa nirsouttani, etten voi maitoa juoda mitenkään muuten kuin maitona. Maku oli kyllä ihan miellyttävä jokaisessa, mutta vierastan tosiaan sitä, että maito maistuu makealta. Tämän vuoksi myös hyla-maito on mulle ehdoton ei. Onneksi ei ole laktoosiongelmaa.

Viimeiset 3 treeniä ovat olleet 1x BodyPump ja 2x kuntosalitreeni.

Yhteenvetona voisi sanoa, että Maximin tuotteet ovat olleet kaikin puolin loistava kokemus! Ei voi kuin kiittää sekä Maximia, että Buzzador palvelua! Suuret kiitokset! Seuraavaksi siirryn etsimään sopivaa liikettä, josta voin ostaa itselleni lisää noita Maximin tuotteita!

Treenaamisiin!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti